مذاکره رحمتی با پرسپولیس و سپاهان؛ از شایعه تا واقعیت >
 
بزرگترین سایت تفریحی
 
 

سیدمهدی رحمتی؛ اگرچه به دلیل کشمکش‌های دنباله‌دار با کارلوس کی‌روش پیراهن شماره یک تیم ملی را فعلا از دست داده، اما بعید نیست عنوان «شماره یک» را این بار در فصل نقل و انتقالات به خودش اختصاص بدهد.

سیدمهدی رحمتی؛ اگرچه به دلیل کشمکش‌های دنباله‌دار با کارلوس کی‌روش پیراهن شماره یک تیم ملی را فعلا از دست داده، اما بعید نیست عنوان «شماره یک» را این بار در فصل نقل و انتقالات به خودش اختصاص بدهد. دروازه‌بان مطمئنی که امسال از پایه‌های اصلی قهرمانی استقلال بود و رکورد کلین‌شیت را در تاریخ لیگ‌برتر جابه‌جا کرد حالا آن‌قدر مشتری دارد که خبرگزاری‌ها از مذاکراتش با دو رقیب اصلی استقلال خبر می‌دهند؛ از مذاکره با پرسپولیس و سپاهان!

سیدمهدی رحمتی

در حالی که ملی‌پوشان ایران بدون حضور مهدی رحمتی برای سه دیدار سرنوشت‌ساز هفته‌های آتی آماده می‌شوند، خبرگزاری اوج‌نیوز گزارش داد این دروازه‌بان طی روزهای اخیر مذاکراتی جدی با باشگاه سپاهان انجام داده و امروز هم با مسئولان پرسپولیس مذاکره می‌کند.

بنا بر این گزارش، دروازه‌بان شماره یک استقلال که اعلام کرده بود اگر پیشنهاد بهتری به او برسد آبی‌پوشان را ترک می‌کند، روز گذشته به دوستان نزدیک خود خبر داده که قرار است شنبه (امروز) با پرسپولیسی‌ها گفت‌وگو کند. این در حالی است که بعد از توافق با علی دایی و مشخص شدن کادر فنی، روند مذاکره و جذب بازیکن در باشگاه پرسپولیس شکل جدی‌تری به خود گرفته و میلاد غریبی هم امروز قرارداد داخلی خود را با سرخپوشان امضا کرده است.

از سوی دیگر همین خبرگزاری گزارش می‌دهد طی روزهای گذشته باشگاه سپاهان نیز مذاکراتی جدی را با مهدی رحمتی انجام داده است تا شرایط بازگشت وی را به جمع زردپوشان اصفهانی فراهم کند. رحمتی پیش از این هم در دو مقطع تجربه حضور در سپاهان را داشته و گفته می‌شود به دلیل ارتباط نزدیکش با مدیران کارخانه فولاد مبارکه ممکن است برای سومین بار از این باشگاه اصفهانی سر در بیاورد.

باید دید آیا مسئولان استقلال برای حفظ ستاره‌ی باارزش دو فصل اخیرشان دست به کار می‌شوند یا مذاکرات تیم‌های رقیب با مهدی رحمتی طی روزهای آتی شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد. رحمتی از جمله بازیکنانی است که طی سال‌های اخیر بیشترین خواهان را در تیم‌های لیگ برتر داشته و همواره یکی از چهره‌های ویژه‌ فصل نقل‌وانتقالات بوده است. نام او این پتانسیل را دارد که با یک قرارداد گران‌قیمت رکوردهای بازار را هم مانند رکورد کلین‌شیت‌هایش جابجا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1678
بازدید کل : 131545
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1